Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uczulenie po trenie
#1
Witam, miał ktoś z Was przypadłość reakcji alergicznej, po wbiciu środków?
Odpowiedz
#2
Owszem , mozesz miec reakcje chociazby na rozpuszlalnik... pytanie tylko jaka reakcja , bo przewaznie to jest zaczerwienienie i tyle


....Bierzesz jak dziecko , wyglądasz jak dziecko...

Właściciel serwisu
CIEMNA STRONA MOCY

http://www.ciemnastronamocy.pl
http://www.facebook.com/pages/Ciemna-Str...e=bookmark
https://www.facebook.com/profile.php?id=100011720734408


Odpowiedz
#3
Tak zaczerwienienia, plus swędzenie, plecy, brzuch, ręce. Tren jest z Ionsa, parę chłopaków odemnie też go bierze nic się nie dzieje. Parę miesięcy temu szla susta i deca z Ionsa też było ok. Nie wbijalem przez tydzień, po tygodniu była poprawa, wczoraj znowu przybilem zobaczyć czy to na pewno tren i znowu wysypalo.
Odpowiedz
#4
jak nei minie to zostaje tylko zmienić lab


....Bierzesz jak dziecko , wyglądasz jak dziecko...

Właściciel serwisu
CIEMNA STRONA MOCY

http://www.ciemnastronamocy.pl
http://www.facebook.com/pages/Ciemna-Str...e=bookmark
https://www.facebook.com/profile.php?id=100011720734408


Odpowiedz
#5
Zmienię lab, oby pomoglo.
Odpowiedz
Topic Options
Skocz do:


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  antek po trenie Pepsii 4 525 12.03.2019, 20:18
Ostatni post: Ambasador
  co po trenie ? Mexyk 20 4 015 16.11.2018, 15:45
Ostatni post: Mexyk
  zgaga na trenie goccia 16 15 426 18.05.2016, 21:12
Ostatni post: pity
  jak z myśleniem, skupieniem/nauką na trenie playboy666 10 11 562 01.05.2015, 19:53
Ostatni post: Moaner
  Cykl na trenie pawel124 4 7 547 18.04.2015, 06:57
Ostatni post: baranek90



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości