Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
niedociśnienie
#1
siema, jestem na cyklu  leci cypio tren proviron i za każdym razem jak mierze ciśnienie jest bardzo niskie ,czy któryś z tych środków może to powodować? robilem badania lipidogramy itp i wszystko jest git nie chce iść za bardzo do kardiologa bo będzie mi truł ze to od soku pewnie ;p
Odpowiedz
#2
Sterydy raczej podnoszą ciśnienie. Jak dokladnie masz nisko ?


....Bierzesz jak dziecko , wyglądasz jak dziecko...

Właściciel serwisu
CIEMNA STRONA MOCY

http://www.ciemnastronamocy.pl
http://www.facebook.com/pages/Ciemna-Str...e=bookmark
http://www.facebook.com/xSCREAMxx

Odpowiedz
#3
130 na 49 a puls 50 pare xD mierzylem kilka razy i podobnie wychodzilo , dzis np lepiej moze poprostu wczoraj jakis taki dzien do dupy byl ale ogolnie zawsze mam niskie
Odpowiedz
#4
Monituj to przez kilka dni ... moziwe ze miales taki dzień.


....Bierzesz jak dziecko , wyglądasz jak dziecko...

Właściciel serwisu
CIEMNA STRONA MOCY

http://www.ciemnastronamocy.pl
http://www.facebook.com/pages/Ciemna-Str...e=bookmark
http://www.facebook.com/xSCREAMxx

Odpowiedz
Topic Options
Skocz do:




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości