Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sekrety dużych i silnych mięśni
#1
Sekrety dużych i silnych mięśni



Jeśli jednak chcesz zmienić rozmiar swoich mięśni, dobrze byłoby poznać zasady, które rządzą tym, że rosną.Bez solidnych podstaw teoretycznych budowanie Twoich mięśni będzie trwało dłużej niż budowa metra w Warszawie.



Masz 2 rodzaje włókien mięśniowych
Mięśnie szkieletowe (to im przyglądasz się w lustrze ) są zbudowane z dwóch rodzajów włókien: wolno- i szybkokurczliwych. Wolnokurczliwe pracują głównie wtedy, gdy potrzebujesz raczej wytrzymałości niż siły. Szybkokurczliwe wchodzą do akcji, kiedy musisz pokonać opór większy niż 1/4 tego, co w ogóle jesteś w stanie unieść. Większa ilość włókien wolnokurczliwych to lepsze wyniki w sportach wytrzymałościowych. Jeśli lepszy jesteś w podnoszeniu ciężarów czy sprintach, znaczy to, że prawdopodobnie masz przewagę włókien szybkokurczliwych. Co jeszcze różni włókna? Ich wielkość. Szybkokurczliwe są prawie dwa razy większe niż "wolne" i w dodatku dużo szybciej rosną. Wniosek...?



Trenuj duże włókna - szybciej rosną


Pracą twoich mięśni rządzą dwie reguły:

1. Wszystko albo nic. Jeśli już włókna włączają się do akcji, dają z siebie 100%. Nigdy nie pracują na pół gwizdka. I nie ma znaczenia, czy podnosisz z ziemi 1, czy 100 kg. Różnica polega jedynie na liczbie włókien, które biorą w tym udział. Przy małym wysiłku pracuje ich niewiele, a reszta po prostu odpoczywa.

2. Małe na początek. Przy niewielkich obciążeniach na pierwszą linię frontu idą mniejsze włókna, czyli wolnokurczliwe. Jeśli ciężar jest za duży, włączają się szybkokurczliwe; im większy opór, tym więcej ich napinasz. Nie licz na to, że jeśli będziesz wykonywał dużo powtórzeń z mniejszym ciężarem, to w końcu całe mięśnie zagonisz do pracy. Te, na których najbardziej Ci zależy, zachowują się jak elitarne oddziały komandosów - nie wchodzą do akcji, jeśli zadanie mogą wykonać inni. Biorą się tylko za te, które wymaga ich wyjątkowych umiejętności. Jeśli więc chcesz budować mięśnie szybko i sprawnie, od razu wyślij sygnał do tych oddziałów i bierz się za ciężar, z którym zrobisz maksimum 8 powtórzeń. Co więcej, przy takim wysiłku nie musisz się martwić tymi słabszymi, bo one i tak dostaną w kość.


Załączone pliki Obrazki
   


....Bierzesz jak dziecko , wyglądasz jak dziecko...

Właściciel serwisu
CIEMNA STRONA MOCY

http://www.ciemnastronamocy.pl
http://www.facebook.com/pages/Ciemna-Str...e=bookmark
https://www.facebook.com/profile.php?id=100011720734408


Odpowiedz
Topic Options
Skocz do:


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Kava na regeneracje mięsni i stan ,,relaxacyjny,, Nie, nie mówimy o zwykłej KAWIE SCREAM 0 951 29.11.2018, 12:43
Ostatni post: SCREAM
  Czy sterydy zapobiegają uszkodzeniom mięśni? SCREAM 0 1 246 17.08.2018, 10:44
Ostatni post: SCREAM
  Szpinak i Popeye dla wytrzymałości mięśni nie jest mitem SCREAM 0 1 182 05.07.2018, 12:25
Ostatni post: SCREAM
  Nie buduj mięśni tylko z białek SCREAM 0 2 078 10.06.2018, 09:20
Ostatni post: SCREAM
  SEKRETY DHT SCREAM 1 4 422 19.08.2017, 11:56
Ostatni post: SCREAM
  Jednoczesne budowanie mięśni i spalanie tłuszczu SCREAM 0 7 528 23.06.2017, 09:10
Ostatni post: SCREAM
  Wszczepianie sztucznych mięśni brzucha i piersi coraz bardziej modne SCREAM 0 2 299 23.02.2017, 10:31
Ostatni post: SCREAM
  Szpinak i Popeye dla wytrzymałości mięśni nie jest mitem csm 0 4 345 31.05.2015, 23:17
Ostatni post: csm
  Cwiczenie mięsni brzucha nie spala tłuszczu! csm 0 5 796 23.04.2015, 12:55
Ostatni post: csm
  Jakie są sposoby na utrzymanie masy mięśniowej i rozbudowę mięśni? csm 1 6 923 16.04.2015, 13:38
Ostatni post: bololol



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości