Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czy jest możliwe budowanie suchej masy mięśniowej na cyklu ?
#1
Czy jest możliwe budowanie suchej masy mięśniowej na cyklu ?



Budowanie suchej masy mięśniowej jest nieodłączną częścią podczas zwiększania muskulatury. W większości przypadków budowa masy mięśniowej wiąże się ze wzrostem tkanki tłuszczowej. Czy jest sposób , aby budować suchą masę mięśniowa ? Co należy zrobić w przypadku , kiedy nabieramy więcej tłuszczu niż mięśni?


W teorii można, w praktyce nie jest już tak kolorowo. Teoretycznie, znając swój punkt zero w spożywaniu kalorii, można bardzo małymi krokami dodawać ilość dziennych spożywanych kalorii. Efektem czego będzie idealnie ułożone zapotrzebowanie organizmu na wzrost tkanki mięśniowej. W praktyce jest to niezwykle trudne i monotonne – przez co wręcz nie możliwe. Każdy odskok od rygorystycznej diety może wiązać się z niepożądanym efektem.


Pomocne są w tym przypadku również 2 rzeczy. Pierwszym z nich jest wybitna genetyka – stworzona do wzrostu mięśni, bez nabierania tkanki tłuszczowej (spotykana niezwykle rzadko). Drugi zaś stanowią zaawansowane cykle sterydowe zawierające hormon wzrostu , t3 , dnp.



Na co zwracać uwagę, aby nie nabierać więcej tłuszczu niż mięśni?

Trzymaj się ustalonej puli kalorii. Częste przekroczenia wymaganej podaży kalorycznej do organizmu będą skutkowały odkładaniem się tkanki tłuszczowej.

Dokonaj właściwego podziału kalorycznego – samo jedzenie, aby kalorie się zgadzały nie wystarczy. Odpowiedni podział na białka, węglowodany oraz tłuszcze jest niezbędny.

Dobrze interpretuj jakość makroskładników. Jakość spożywanych makroskładników jest równie ważna. Spożywanie dużych ilości cukrów podczas budowania masy (cukry = węglowodany) również sprzyja gromadzeniu się tkanki tłuszczowej.




Czy małe odstępstwo podczas budowania masy nie spowoduje „zalania” tłuszczem?

Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi, a więc odskocznie od diet zdarzają się każdemu. Nie ma w tym nic dziwnego, a przede wszystkim nic złego! Jeśli cały tydzień trzymasz dietę, to jeśli w weekend masz ochotę na „coś zabronionego” – pozwól sobie na to! Nie popadajmy ze skrajności w skrajność. Jednorazowa odskocznia (typu pizza) nie przyczyni się w większym stopniu do zalania tłuszczem ciężko wypracowanych mięśni. Ponadto, nawet w okresie redukcyjnym, większość trenerów personalnych zaleca raz w tygodniu zjeść ulubione danie (dzięki temu trzymanie diety jest o wiele prostsze, a korzyści płynące z takiej małej „bomby” kalorycznej wyjdą na plus).




Co zrobić w przypadku, kiedy chcę jeszcze zwiększyć mięśnie, ale tłuszcz jest już bardzo pokaźny?

Oczywiście możesz dalej zwiększać muskulaturę, jednak musisz się wiązać z tym, że nie będą one widoczne przez zakrywający je tłuszcz. Pamiętaj – im dalej zabrniesz podczas budowania masy mięśniowej, tym więcej tkanki tłuszczowej będziesz musiał zrzucić! Ważne jest, aby kontrolować zwiększający się poziom tłuszczu w organizmie. Dobrze jest nie przekraczać 20% tkanki tłuszczowej podczas budowania masy. W ten sposób zapobiegniesz bardzo długim okresom redukcyjnym. Czym dłuższa redukcja – tym więcej mięśnia możesz stracić.




Czy mogę przerobić tłuszcz na mięśnie?

Odpowiedź jest bardzo prosta – nie! Każda ilość tkanki tłuszczowej, możliwa jest do zgubienia tylko podczas okresu redukcyjnego (wiąże się z ujemnym bilansem kalorycznym – w ciągu dnia spożywasz mniej niż Twój organizm spala). Spójrzmy prawdzie w oczy – nie ma możliwości jednocześnie palić tłuszczu oraz zwiększać mięśnie. Wyjątek stanowią osoby, które dopiero co rozpoczęły przygodę z siłownią.


Musisz jasno określić cel – jaki jest Twój priorytet? Jeśli jesteś mocno otłuszczony – rozpocznij od spalenia zalegającego tłuszczu. Jeśli natomiast nie masz problemów z tkanką tłuszczową – rozpocznij od budowania masy mięśniowej.




Jaki jest najlepszy trening na suchą masę mięśniową?

Takie pytanie często pada z ust początkujących. Otóż za budowanie sylwetki o jak najmniejszym współczynniku tłuszczu odpowiada dieta i tak jak wymieniłem wcześniej - środki podkręcające metabolizm... Trening jest niezbędny jeśli chcesz, aby rosły Twoje mięśnie. Jednak to ilość spożywanych kalorii, rodzaj pożywienia oraz odpowiedni rodzaj makroskładników są odpowiedzialne za budowanie „suchej masy mięśniowej”. Jeśli chcesz trzymać tkankę tłuszczową w ryzach, nie zapomnij o treningach cardio., oraz środkach typu t3 , Gh a nawet dnp które niektórzy zawodnicy lecą w małej dawce na cyklach masowych.


Załączone pliki Obrazki
   


....Bierzesz jak dziecko , wyglądasz jak dziecko...

Właściciel serwisu
CIEMNA STRONA MOCY

http://www.ciemnastronamocy.pl
http://www.facebook.com/pages/Ciemna-Str...e=bookmark
https://www.facebook.com/profile.php?id=100011720734408


Odpowiedz
Topic Options
Skocz do:


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Najczęstrze błędy popełniane przy budowaniu masy SCREAM 0 1 952 24.02.2019, 20:54
Ostatni post: SCREAM
  Czym jest tkanka tłuszczowa i jak się jej pozbyć ? SCREAM 0 1 424 16.01.2019, 15:37
Ostatni post: SCREAM
  Sterydy w MMA. Czy w UFC jest lepiej z USADĄ czy bez ? SCREAM 0 1 278 13.12.2018, 20:27
Ostatni post: SCREAM
  Skóra i syfy na cyklu - jak dbać, zapobiegać, zwalczyć KobietaNAbombie 1 2 399 07.09.2018, 10:40
Ostatni post: satyr88
  Sterydy - Obsesja na punkcie masy SCREAM 1 3 321 31.08.2018, 19:40
Ostatni post: martyna96
  Mity żywieniowe związane z budowaniem masy mięśniowej SCREAM 0 2 102 30.08.2018, 11:05
Ostatni post: SCREAM
  Szpinak i Popeye dla wytrzymałości mięśni nie jest mitem SCREAM 0 1 091 05.07.2018, 12:25
Ostatni post: SCREAM
  Co to jest cheat day / cheat meat? SCREAM 0 1 918 04.03.2018, 11:11
Ostatni post: SCREAM
  Odstawianie koksu czyli zejscie z cyklu SCREAM 0 4 545 28.09.2017, 11:31
Ostatni post: SCREAM
  Jednoczesne budowanie mięśni i spalanie tłuszczu SCREAM 0 7 392 23.06.2017, 09:10
Ostatni post: SCREAM



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości