Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bolesność sterydów z podziemnych laboratoriów
#1
Bolesność sterydów z podziemnych laboratoriów


Bolesność, gorączka i wrażliwości tkanek są możliwą reakcją na podanie niektórych sterydów iniekcyjnych, może być to spowodowane przez wiele rzeczy. Na pewno ma znaczenie to co wstrzykujesz w swoje dupsko a dokładnie źródło jego pochodzenia .Produkty z podziemnych laboratoriów nie do końca spełniają określone wymagania. Ciało może reagować obronnie na obecność pewnych toksyn w podawanych środkach .To normalna odpowiedz immunologiczną,która może obejmować właśnie takie objawy.



Podziemne produkty mogą również posiadać zbyt wysoka zawartość alkoholu benzylowego, Stosują takie praktyki w celu ułatwienia większej koncentracji sterydów na mililitr lub jako dodatkowy sposób na zapewnienie wysokiej sterylności roztworu. Jest to powszechny problem z ze sterydami produkowanymi "Po tanich kosztach", które nie są starannie wytworzone w warunkach, które zapewniają odpowiednie ilości (i jałowości) wszystkich składników (nośniki, środki antybakteryjne, sterydy, itp.). Bardziej fundamentalnym, być może również reakcja organizmu na wykorzystanie enanthoic kwasu (enanthate) jako estru testosteronu. estry kwasu karboksylowego mogą powodować drażniące dla organizmu efekty, a zwłaszcza krótsze łańcuchy. Enanthate jest dość długi i dobrze tolerowane przez większość użytkowników, ale i tak niewielki odsetek pacjentów reagują na zastrzyki z objawami typu gorączka bolesność kaszel.W warunkach klinicznych, taka reakcja była by wystarczającym powodem do zmiany leczenia i podania innego środka. Są to wyraźnie niepożądane negatywne efekty po podaniu sterydu.



Bezpośrednią przyczyna problemu jest ester enanthate.Należy podać inny środek o innych właściwościach .Testosteron cypionate jest odpowiednim rozwiązaniem zastępującym testosteron enanthate,Oczywiście ustalenie dokładne co się dzieje nie dobrego po podaniu konkretnego środka bez badan krwi nie jest możliwe


Załączone pliki Obrazki
   


....Bierzesz jak dziecko , wyglądasz jak dziecko...

Właściciel serwisu
CIEMNA STRONA MOCY

http://www.ciemnastronamocy.pl
http://www.facebook.com/pages/Ciemna-Str...e=bookmark
https://www.facebook.com/profile.php?id=100011720734408


Odpowiedz
Topic Options
Skocz do:


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nadmiar sterydów szkodzi, no chyba że jesteś… susłem! SCREAM 0 507 18.06.2019, 09:47
Ostatni post: SCREAM
  Pod wpływem sterydów - rozmowa z psychiatrą dr. jarosławem uziałłą SCREAM 0 740 11.05.2019, 10:30
Ostatni post: SCREAM
  Skutki uboczne stosowania sterydów u kobiet KobietaNAbombie 0 946 01.10.2018, 20:30
Ostatni post: KobietaNAbombie
  Odstawianie sterydów , czyli zejscie z cyku... SCREAM 1 9 150 03.09.2018, 20:05
Ostatni post: martyna96
  Działanie sterydów na Nasz organizm csm 1 4 672 31.08.2018, 19:44
Ostatni post: martyna96
  Wpływ sterydów na nasz organizm csm 1 4 439 31.08.2018, 19:42
Ostatni post: martyna96
  Czy przyjmowanie sterydów bez względu na cel wpływa na psychikę zażywającej je osob SCREAM 1 2 692 31.08.2018, 19:39
Ostatni post: martyna96
  Bezpłodnośc w wyniku nadużywania sterydów SCREAM 1 3 086 31.08.2018, 19:39
Ostatni post: martyna96
  Bez przyjmowania sterydów na arenie międzynarodowej byłbym nikim! SCREAM 0 1 447 22.08.2018, 09:40
Ostatni post: SCREAM
  Wysokie dawki sterydów i intensywny trening mogą powodować urazy mięśnia sercowego SCREAM 0 1 129 20.06.2018, 10:41
Ostatni post: SCREAM



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości