Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pomoc w rożłożeniu trening
#1
Siema pomożecie rożłożyc ten trening na 4 dni w tygodniu? Bo najchęteniej robiłym go 6 razy w tygodniu, ale kolega mówi ze bedzie przeładowany, jak to rozłożyc na 4 dni zeby kazda partia była trenowana tyle samo w miesiącu.


Trening mięśnie Pleców, tył barku, triceps i brzucha:
podciąganie się na maszynie lub drążku (drążek lepsza opcja) 4 x 10 pow
przyciąganie drążka wąskim chwytem do klatki siedząc, przy wyciągu 4 x 10-12 + wiosłowanie sztangielkami leżąc na brzuchu, na ławce skośnej 4 x 10-12 pow
ćwiczenie na maszynie na plecy hammer na plecy 4 x 12-15 pow + ławeczka rzymska 4 x 12-15 pow


odwrócony butterfly na tył barku 4 x 10-12 pow + prostowanie z linkami 4 x 10-12
pompki, na maszynie siedząc do tricepsa 4 x 8-10 (lub na poręczach pompki) + brzuszki na maszynie 4 x 15-20 pow
wspięcia brzucha z nogami w górze 4 x 20 pow + maszyna do brzucha 4 x 20 pow




Trening nóg:
wyprosty na maszynie i uginanie leząc w serii łączonej 4 x 12-15 pow
wchodzenie na ławeczkę ze sztangielkami, na każdą nogę 10 razy, po 4 serie
Przysiady ze sztangą 4 x 10-12 pow
Martwy ciąg o prostych nogach 4 x 12-15 pow
wspięcia na palce, siedząc na łydki 6 x 15-20 pow


Klatka piersiowa, barków i bicepsów, brzuch
wyciskanie leżąc sztangą płasko 4 x 8-10 pow + rozpiętki na ławce płaskiej sztangielkami 4 x 10-12 pow
wyciskanie sztangielkami w skosie dodatnim 4 x 10-12 + rozpiętki na maszynie butterfly 4 x 12-15
wyciskanie na maszynie do barków lub na suwnicy 4 x 8-10 pow + wznosy sztangielek bokiem siedząc na ławce 4 x 10-12 pow
wznosy sztangielkami przodem 4 x 10-12 pow + uginanie ramion ze sztangą 4 x 8-10
ugianie z linkami stojąć przy wyciągu 4 x 10-12
brzuszki na maszynie 4 x 15-20 pow + unoszenie nóg w zwisie 20-25 pow
wspięcia brzucha z nogami w górze 4 x 20 pow
Odpowiedz
#2
Chcesz to wal 6x.. nic nei będzie.. nie słuchaj go...


....Bierzesz jak dziecko , wyglądasz jak dziecko...

Właściciel serwisu
CIEMNA STRONA MOCY

http://www.ciemnastronamocy.pl
http://www.facebook.com/pages/Ciemna-Str...e=bookmark
https://www.facebook.com/profile.php?id=100011720734408


Odpowiedz
#3
J.w dlaczego nie 6? ja gdybym miał czas też rozłożył bym sobie po parti na 6 dni niż ładował po 2-3 grupy na jednym treningu w moim przypadkuWink

ps. trenerów się teraz narobiło a co jeden to głupszy bo obejrzał jeden z drugim kilka filmów na youtube i specjalistami się robiąWink hehe
Odpowiedz
#4
5 treningow robisz bez problemu z week wolnym Wink
Wal klate , plecy , łape złącz, nogi i bary
Odpowiedz
#5
Ja robie 2 mce 6 x , późnej 4 x ze względu na prace


[Obrazek: kulturystyka-ruchomy-obrazek-0014.gif]


Odpowiedz
#6
(27.05.2016, 14:46)amo napisał(a): 5 treningow robisz bez problemu z week wolnym Wink
Wal klate , plecy , łape złącz, nogi i bary

nogi to fundament ciała. trzeba go na osobnym treningu zrobić. napompujesz krwi do nóg i niech tam ta krew po treningu dostarcza składniki odrzywcze.

Jeśli sie dobrze odrzywiasz i wysypiasz to nie da się przetrenować. Śmiało te 5 treningów możesz robić
Odpowiedz
#7
zgadzam się. Jak robisz porządnie nogi i się nie opierdalasz to uwierz mi, że nic innego nie da się już zrobić bo nie masz na to już sily i ochoty. Jak jest inaczej to znaczy, że się opierdalasz na treningu nóg. Big Grin
Odpowiedz
Topic Options
Skocz do:


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  pomoc w doborze siłowni lukasz997 1 263 27.09.2019, 17:03
Ostatni post: SCREAM
  Jaki trening polecacie Fazi997 13 11 690 01.12.2018, 12:33
Ostatni post: matisonek13
  trening na siłę?? kedar 1 2 529 13.03.2018, 15:34
Ostatni post: SCREAM
  Sok a trening Caveman 3 6 608 10.04.2016, 12:34
Ostatni post: Caveman
  Trening- szybkie pytania Sportyboy 64 100 003 17.08.2015, 19:36
Ostatni post: MłodyKot
  Trening 5x w tyg -cykl reducja POKURW 1 4 862 27.07.2015, 12:29
Ostatni post: SCREAM
  Trening pod cykl do sprawdzenia MrRMpl1 1 4 724 13.05.2015, 10:24
Ostatni post: Ziółek
  Trening do oceny, cel zawody 2018-19 maciek 0 3 450 15.04.2015, 10:36
Ostatni post: maciek
  Trening do oceny + prośba o sugestie lopez 8 13 712 09.04.2015, 15:31
Ostatni post: lopez
  Trening push&pull MASA ocena kamil145 1 4 969 12.03.2015, 22:17
Ostatni post: piotr12315



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości