Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oxandrolone - pierwszy cykl
#1
Cześć wszystkim,

Przymierzam się do mojego pierwszego cyklu na oxandrolonie ale mam do Was trochę pytań:

Środek który posiadam to Oxanabol Alpha Pharmy kod sprawdzony, autentyczny ale nie wiem czy to wystarczy żeby mieć pewność że w środku na 100% siedzi oxa ?

Czy dawkowanie 1-8 10mg ED będzie ok ? czy zacząć od 5mg a potem dorzucić kolejne 5mg ?

Czy przyjmowanie tego środka w jakikolwiek sposób "blokuje" działanie wkładki domacicznej jaydess (zawierająca lewonorgestrel jako substancję czynną - syntetyczny hormon z grupy progestagenów, stosowany powszechnie także w innych hormonalnych środkach antykoncepcyjnych - nie zawiera natomiast hormonów z grupy estrogenów)?

Czy tendencja do trądziku stanowi jakiś problem przy braniu oxy ? Jestem świeżo po kuracji Izotekiem i martwie się o powrót choroby.

I ostatnie pytanie - co zrobić jeśli niestety okaże się to oxa z domieszką mety lub wina(lub samo wino czy meta - jak kobieta reaguje na takie środki ? jakie mogą być skutki uboczne i czy są trwałe czy tymczasowe? Jak sobie radzić w przypadku skutków ubocznych ?
Odpowiedz
#2
Hej
ekspertem nie jestem, ale że m.in. oxe alpha pharmy testowałam na sobie to pomyślałam że Ci odpowiem Wink
no ale to tylko moje doświadczenia (niestety ale trudno znaleźć dziewczyny które się przyznają do tego że próbowały tego i owego) ...

Za pierwszym razem zaczynałam od 5mg dziennie (w dawkach dzielonych zawsze, rano i na wieczór), max moja dawka to 20mg/dziennie, natomiast 2 cykl to już 10mg, nie wiem czy jest sens zaczynać od 5mg (ale Twoje ciało, Twoje zdrowie), bo prawda jest taka że zaczęłam "czuć" wyraźne działanie oxy po ok. 2-3 tygodniac gdy już było 10mg/dzień, ale też nie wiem czy dlatego że się rozkręcała czy też (tak gdzieś wyczytałam) że po ok. 3 tygodniach da się wyczuć zmianę.
Siła wzrosła, masa też, byłam bardzo zadowolona, czułam się na tym świetnie (na oxie z bayeru również) ale tez nie wiem czy po prostu mój organizm nie jest podatny na takie rzeczy Smile
Specjalnej różnicy przy dawce 20 a 15mg nie zauważałam, tak więc moim zdaniem nie wiem czy jest sens żeby tą dawkę jakoś specjalnie podnosić.

Piszesz że sprawdzałaś autentyczność... no hmm... ja bym tej "autentyczności" nie ufała na Twoim miejscu (moja też podobno autentyczna), gdybyś rzeczywiście poszła do apteki i to dostała od aptekarki to ok Wink ale made in india... do tego oxa... ale Twój wybór
Ja wyznaję zasadę ograniczonego zaufania
gdybyś miała dojścia do jakiegoś labu, do kogos kto by Ci to przebadał to proszę bardzo
ale ze to czyste to mi sie nie chce wierzyć

Co do wkładki domacicznej, j.w. ograniczone zaufanie ... tym bardziej że na 100% nie wiesz co żresz to raz, poza tym z hormonami bym nie ryzykowała na Twoim miejscu - proponowałabym dodatkową antykoncepcję
tym bardziej że na jakiś zagranicznych forach czytałam że nie jedna zaciążyła mimo że miesiączki nie miała przez pewien czas po braniu oxy, a podobno się jakoś zabezpieczały.

Tendencja do tradziku - mnie wysyfiło po skończeniu cyklu, tendencję niestety mam, nie był to jakis mega tradzik , ale masa zaskórników i kaszka w miejscach gdzie wcześniej nigdy go nie było.

Natomiast co do wina - to znajdziesz na niejednej stronie wystarczy poszukać, ale sprawa z winem nie jest aż tak skomplikowana, co do mety u babek to niestety nie wiem.
Rób morfologię, hormony, itp., obserwuj swój organizm i oceniaj czy warto brnąć w to dalej
Odpowiedz
#3
może dodam że to 10-20 mg szło na 48-50 kg mojej wagi
Odpowiedz
#4
Zdecydowanie 10mg wystarczy. Dawka oczywiście podzielona na 3 części
Oxa u kobiet może powodować pryszcze wiec lepiej trzymać czas pół trwania dlatgo tak dzielone na 3 dawki dobowe.

Co bedzie jesli zamiast oxy dostaniesz mete? po 1 wyczujesz to po kilku dniach.. bo meta zadziala szybciej niz oxa.. i poczujesz ... kopa...


....Bierzesz jak dziecko , wyglądasz jak dziecko...

Właściciel serwisu
CIEMNA STRONA MOCY

http://www.ciemnastronamocy.pl
http://www.facebook.com/pages/Ciemna-Str...e=bookmark
http://www.facebook.com/xSCREAMxx

Odpowiedz
#5
Witam
Ja też z pytaniami co do oxy. Również świeżak...
Planuje zacząć od 5 mg (waga piórkowa...49kg przy 163cm wzrostu Confused ) i jak będzie wszystko ok to wejść na 10 mg po dwóch tygodniach. Nie wiem czy coś takiego ma sens (mam też oxabol z alphy, co do autentyczności to hmmmm, zobaczymy...). Jeśli chodzi o krete to jem mono z universala.
Co do treningu robię spilta, ile razy w tyg mogę trenować, czy w dzień nietrengowy mogę sobie dorzucić jakieś cardio? Nie chcę się też zalać jak jakiś wieprz Rolleyes bo bf mam poki co w miarę...
Jak będę kończyć cykl to też stopniowo, tzn wejść najpierw spowrotem na 5 mg i dopiero odstawić?
I co polecacie na stawy, jakąś glukozoamine z chondroityną czy animal flexa z universala?
Odpowiedz
#6
Mozesz zacząć od 5 i stopniowo zwiększać ale tak co tydzień. Co do treningów to mozesz cwiczyć i 7x w tygodniu.. tu nei ma przeciwskazań. Cardio ok. Aby się nei zalać to oczywiście dieta.. tutaj trzeba manipulować makro , zeby nie było za dużo. Schodzić piramidką z oxy nie trzeba. Uwazaj na podróbki bo sporo oxy ma w sobie wino bądz mieszankę wina z oxą. Na stawy moze być flex


....Bierzesz jak dziecko , wyglądasz jak dziecko...

Właściciel serwisu
CIEMNA STRONA MOCY

http://www.ciemnastronamocy.pl
http://www.facebook.com/pages/Ciemna-Str...e=bookmark
http://www.facebook.com/xSCREAMxx

Odpowiedz
#7
ok, dzięki serdecznie za odpowiedź. Z dietą u mnie dobrze, zero przetworzonej żywności a cukru rafinowanego i tym podobnych świństw od lat w ustach nie miałam Wink co do makro to rozkład białko 2,5 max 3g, tłuszcz 1-1,5g, węgle 4g będzie dobry? Oczywiście więcej tluszczów=mniej węgli
Odpowiedz
#8
Tak , będzie ok Smile


....Bierzesz jak dziecko , wyglądasz jak dziecko...

Właściciel serwisu
CIEMNA STRONA MOCY

http://www.ciemnastronamocy.pl
http://www.facebook.com/pages/Ciemna-Str...e=bookmark
http://www.facebook.com/xSCREAMxx

Odpowiedz
#9
cześć, pierwszy cykl -oxanabol z alphy.Pięknie szło przez 8 tygodni, wszystko zgodnie z "normami", czyli od 5 do 20 mg stopniowo,większość czasu na 15mg, aż tu nagle nie mam włosów :/ trądzik też, ale sie juz zabezpieczyłam tetralysolem, to akurat minie...
pytanie- co dalej? dostępne opracowania na temat łysienia androgenowego dotycza przypadków endogennych, nie znalazłam niczego na temat odwracalności zaburzenia w przypadku naturalnego powrotu do równowagi hormonalnej po odstawieniu saa.
Zastanawiam się, czy poczekać (do totalnej łysości??), czy iść do lekarza i prosic o androcur albo coś.
uprzedze pytanie- mogł byc winstrol, ale nie metka, jest siła (to był cel) i wytrzymałość, poprawa twardości mięśnia, nie ma żadnego zalania, wody, skoków apetytu, wszystko było, jak powinno.
Odpowiedz
#10
To nie była oxa.. w tym był problem... dostałaś wałka. zauważyłas też zmianę głosu ?


....Bierzesz jak dziecko , wyglądasz jak dziecko...

Właściciel serwisu
CIEMNA STRONA MOCY

http://www.ciemnastronamocy.pl
http://www.facebook.com/pages/Ciemna-Str...e=bookmark
http://www.facebook.com/xSCREAMxx

Odpowiedz
Topic Options
Skocz do:


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Cykl do oceny Hałabała 5 6 437 23.02.2016, 22:21
Ostatni post: SCREAM
  Cykl prima + wino eMCe 2 4 519 15.08.2015, 18:50
Ostatni post: eMCe
  Pierwszy cykl Boldenone eMCe 11 12 919 21.06.2015, 23:26
Ostatni post: nolimit



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości